Po prostu zapraszam...
X

captcha

Bogdan Zdrojewski #1Bogdan Zdrojewski #2Bogdan Zdrojewski #4

Pytanie odnośnie PSM

Witam serdecznie Panie Bogdanie.Na wstępie chciałbym pogratulować wspaniałego wyniku wyborczego, zarówno we Wrocławiu, jak i w skali krajowej. Budząc się 22 X czuć było wyraźny powiew świeżego powietrza, nawet wschód słońca wydawał się jakiś wyjątkowy.Tytułem wprowadzenia do pytania - Mam 21 lat, pochodzę z 'bastionu PiS' - województwo Podkarpackie, miasto Sanok (dziękujemy serdecznie za wizytę 17 X). Na codzień studiuję w stolicy, z kolei w 'bastionie liberalizmu' - w Szkole Głównej Handlowej. Drobna zmiana klimatu od czasu do czasu dobrze robi na trzeźwość spojrzenia politycznego.Otóż moje pytanie odnosi się do Państwowych Szkół Muzycznych i Pana opinii na parę kwestii z nimi związanych. Interesuje mnie Pana pogląd szczególnie na kwestię finansowania takich szkół. Powinny być finansowane, dofinansowywane, czy też sprywatyzowane? Zdaję sobie sprawę, że każdy przypadek trzeba rozpatrywać z osobna, ale studiując sprawozdania finansowe można łatwo dojśc do wniosku że to generalnie niesamowicie obciążenie dla budżetu, i może nadejść ochota cięcia owych wydatków. Co byłoby oczywiście zrozumiałe, zresztą wiadomo jak jest na Zachodzie w tej kwestii.Interesuje mnie czy na chwilę obecną skłaniałby się Pan ku kontynuowaniu w tej dziedzinie polityki swojego poprzednika na tym stanowisku, czy też ma Pan jakieś propozycje zmian w sposobie finansowania takich szkół. Zdaję sobie sprawę, iż pytanie może być postawione za wcześnie, jako że dopiero ostatnimi dniami mediom została oficjalnie przedstawiona Pana kandydatura, ale zawsze warto zaryzykować.Na koniec życzę Panu wszystkiego dobrego, pasma sukcesów, trafnych decyzji, i oby Pan i Pana koledzy potrafili nadal tak dobrze podtrzymywać nasze nadzieje - nadzieje młodego pokolenia na lepsze jutro.Pozdrawiam.

2007-11-12, Jakub Hartman

Komentarze

Re: Pytanie odnośnie PSM