Po prostu zapraszam...
X

captcha

Bogdan Zdrojewski #4Bogdan Zdrojewski #2Bogdan Zdrojewski #1

Jakim sprzętem Pan fotografuje

Jestem fanem fotografii. Widzę, że zauważa Pan tę dziedzinę sztuki. Obejrzałem galerie na Pana stronie i coś tam przeczytałem. Mam pytanie o sprzęt, którym się Pan Minister posługuje, czy też posługiwał ? Na ile on jest ważny ? Jakie ma Pan rady dla takiego gościa jak ja ? Czy marzył Pan o jakimś specjalnym sprzęcie, zleceniu, plenerze etc. Przepraszam , że to tak troche obok forum.

2009-03-4, Amator


Komentarze

Re: Jakim sprzętem Pan fotografuje

Bogdan Zdrojewski - Poniedziałek, 2009-03-16 ścieżka 23:38

Proszę pamiętać, iż sprzęt zawsze jest drugorzędny wobec wiedzy, wrażliwości i poczucia estetyki. To, co jest przedmiotem szczególnego zainteresowania (twarze, pejzaże, sytuacje, nastroje, zdarzenia) powinno być znane. Sam niezbyt często zmieniałem sprzęt. Były to lustrzanki dwuobiektywowe ( zdjęcia o dużej statyczności), Pentagon six tl (format duży: portrety, zdjęcia plenerowe, psy), Nikony, ostatnio Canon 5D, ale też maleńkie aparaty Ricoh, etc. Dodam, że ważne były zawsze obiektywy. Najlepiej wspominam stary Sonar 180 mm do Pentagona, teraz obiektywy Canona (wielki postęp technologiczny). Lubię średniej długości teleobiektywy o stałej ogniskowej, dość jasne i bez aberracji, winietowania etc. Pozwalają skupić się na elementach najważniejszych. Najlepszy format 6x6 i jednak wielki sentyment do fotografii ...... czarno-białej.

Zamieść nowy komentarz | Odpowiedz na ten komentarz

Foto

Stuhr amator - Środa, 2009-03-18 ścieżka 22:10

A miał Pan jakieś wystawy ?

Zamieść nowy komentarz | Odpowiedz na ten komentarz

Re: Foto

Fotoamator - Czwartek, 2009-03-19 ścieżka 17:06

To może ja wyręczę Pana Ministra, swego czasu natrafiłem na coś takiego: http://www.zdrojewski-bogdan.pl/hobby-fotografia.php

Zamieść nowy komentarz | Odpowiedz na ten komentarz

Re: Re: Foto

Bogdan Zdrojewski - Piątek, 2009-03-20 ścieżka 10:54

Dziękuję.